Czy logo strony internetowej MRS ulegnie zmianie?

Koniec „miasta know-how“ (z ang. wiedzieć-jak) i słynnej niebieskiej gwiazdki. Ta już zniknęła, m.in. z wizytówek miejskich radnych. Zastąpił ją herb Poznania.

Prezydent Jacek Jaśkowiak pracuje nad nową strategią. Poznań ma się teraz promować jako miasto zieleni i wody, bardziej przyjazne mieszkańcom niż biznesmenom.”

Skoro nie mamy zabytków, którymi moglibyśmy konkurować choćby z takim Krakowem, promujmy się tym, co mamy. W  Poznaniu jest bardzo dużo pięknych terenów zielonych i klinów zieleni. Jest pełno miejskich zbiorników wodnych. Chwalmy się tym. Oto istota nowego pomysłu.

Gdy poznamy jego szczegóły, lepiej ocenimy pomysł zmiany logo. Póki co, nowa MRS może się już nad tym zamierzeniem zastanawiać. A może ktoś z seniorów lub wnuczków swojej babci  czy dziadka coś nam zasugeruje?

Źródło 

Zob. też inne komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *